Sol0oooo

不曾靠近,从未远离
Diet Mountain Dew - Lana Del Rey

nicolivia|♪:

突然发现这好像是我听的第一首打雷姐的歌

只觉得这首歌旋律极美歌手声线迷人长得又漂亮w

直到后来出了传唱度颇高的Y&B回来看才发现

哎呀这不是以前存过照片的歌手嘛w



Diet Mountain Dew

  • 专辑: Born To Die

  • 歌手: Lana Del Rey

作曲 : Lana Del Rey/Mike Daly

作词 : Lana Del Rey/Mike Daly


You’re no good for me

你对我有害无益

Baby you’re no good for me

宝贝啊 你对我有害无益

You’re no good for me

你对我有害无益

But baby I want you' I want you

但我被你迷得神魂颠倒

Diet mountain dew' baby' New York City

激浪轻怡 亲爱的 在这座纽约城里

Never was there ever a girl so pretty

应该从来没有我这么漂亮的女孩吧

Do you think we’ll be in love forever?

我们会在一起直到海枯石烂吗

Do you think we’ll be in love?

我们会在一起直到世界尽头吗

Diet mountain dew' baby' New York City

你就像一杯清凉醉人的激浪 亲爱的 我们的爱情就在这座纽约城里

Can we hit it now, low-down and gritty

我们的热情会永不消逝吗

Do you think we’ll be in love forever?

我们会在一起直到海枯石烂吗

Do you think we’ll be in love?

我们会在一起直到世界尽头吗

Baby put on heart shaped sunglasses

宝贝 我会带上我最爱的心形太阳镜

Cause we gonna take a ride

我们的爱情之旅即将启程

I’m not gonna listen to what the past says

我不会被我们的过去羁绊

I’ve been waiting up all night

为了此刻 我已彻夜未眠

Take another drag turn me to ashes

你撩人的爱火快将我化为灰烬

Ready for another lie?

准备好编织下一个甜蜜的谎言了吗

Says he’s gonna teach me just what fast is

坐在他身后风驰电掣的摩托车上

Say it’s gonna be alright

他说宝贝一切美好都属于你

Diet mountain dew' baby' New York City

激浪轻怡 亲爱的 在这座纽约城里

Never was there ever a girl so pretty

应该从来没有我这么漂亮的女孩吧

Do you think we’ll be in love forever?

我们会在一起直到海枯石烂吗

Do you think we’ll be in love?

我们会在一起直到世界尽头吗

Diet mountain dew' baby' New York City

你就像一杯清凉醉人的激浪 亲爱的 我们的爱情就在这座纽约城里

Can we hit it now, low-down and gritty

我们的热情会永不消逝吗

Do you think we’ll be in love forever?

我们会在一起直到海枯石烂吗

Do you think we’ll be in love?

我们会在一起直到世界尽头吗

Let’s take Jesus off the dashboard

耶稣也不能阻止车速的飙升

Got enough on his mind

我早已受够那陈腐的观念

We both know just what we’re here for

我们的目的早已心知肚明

Saved too many times

只是大多数时候藏之心底

Maybe I like this roller coaster

我就是喜欢过山车的快感

Maybe it keeps me high

我在急速行进的高空忘乎所以

Maybe the speed it brings me closer

我就是喜欢这样的满足感

I could sparkle up your eye

我会让你耳目一新的 等着瞧吧

Diet mountain dew' baby' New York City

激浪轻怡 亲爱的 在这座纽约城里

Never was there ever a girl so pretty

应该从来没有我这么漂亮的女孩吧

Do you think we’ll be in love forever?

我们会在一起直到海枯石烂吗

Do you think we’ll be in love?

我们会在一起直到世界尽头吗

Diet mountain dew' baby' New York City

你就像一杯清凉醉人的激浪 亲爱的 我们的爱情就在这座纽约城里

Can we hit it now, low-down and gritty

我们的热情会永不消逝吗

Do you think we’ll be in love forever?

我们会在一起直到海枯石烂吗

Do you think we’ll be in love?

我们会在一起直到世界尽头吗

You’re no good for me

你对我有害无益

Baby you’re no good for me

宝贝啊 你对我有害无益

You’re no good for me

你对我有害无益

But baby I want you' I want you

但我被你迷得神魂颠倒

You’re no good for me

你对我有害无益

Baby you’re no good for me

宝贝啊 你对我有害无益

You’re no good for me

你对我有害无益

But baby I want you' I want you

但我被你迷得神魂颠倒

Diet mountain dew' baby' New York City

激浪轻怡 亲爱的 在这座纽约城里

Never was there ever a girl so pretty

应该从来没有我这么漂亮的女孩吧

Do you think we’ll be in love forever?

我们会在一起直到海枯石烂吗

Do you think we’ll be in love?

我们会在一起直到世界尽头吗

Baby stoppin’ at seven eleven

宝贝 把车停在711路旁

There in his white Pontiac heaven

那里是你爱的白色庞蒂亚克天堂

Do you think we’ll be in love forever?

我们会在一起直到海枯石烂吗

Do you think we’ll be in love?

我们会在一起直到世界尽头吗

Diet mountain dew' baby' New York City

激浪轻怡 亲爱的 在这座纽约城里

Never was there ever a girl so pretty

应该从来没有我这么漂亮的女孩吧

Do you think we’ll be in love forever?

我们会在一起直到海枯石烂吗

Do you think we’ll be in love?

我们会在一起直到世界尽头吗

Diet mountain dew' baby' New York City

你就像一杯清凉醉人的激浪 亲爱的 我们的爱情就在这座纽约城里

Can we hit it now, low-down and gritty

我们的热情会永不消逝吗

Do you think we’ll be in love forever?

我们会在一起直到海枯石烂吗

Do you think we’ll be in love?

我们会在一起直到世界尽头吗

You’re no good for me

你对我有害无益

Baby you’re no good for me

宝贝啊 你对我有害无益

You’re no good for me

你对我有害无益

But baby I want you' I want you

但我被你迷得神魂颠倒

You’re no good for me

你对我有害无益

Baby you’re no good for me

宝贝啊 你对我有害无益

You’re no good for me

你对我有害无益

But baby I want you' I want you

但我被你迷得神魂颠倒

You’re no good for me

你对我有害无益

Baby you’re no good for me

宝贝啊 你对我有害无益

You’re no good for me

你对我有害无益

But baby I want you' I want you

但我被你迷得神魂颠倒


评论

热度(28)